A través de la web del jocomproaalella.cat podràs accedir als diferents comerços que tenen habilitada la venda online, consultar els seus catàlegs de productes i preus, i afegir els productes al teu carret. Podràs comprar productes dels diferents comerços i rebre-ho a domicili en un únic enviament.
Podràs consultar els catàlegs de productes dels diferents comerços i afegir-los al teu carret sense estar registrat, però per a fer una compra necessitarem que et registris. No et preocupis, només et demanarem aquella informació necessària per a gestionar la teva comanda. A més, en registrar-te podràs emmagatzemar direccions, targetes de crèdit i accedir al teu historial de comandes.
Per a les teves compres online podràs triar l'opció de recollida en botiga (tu mateix t'acostaràs al comerç a recollir els productes) o lliurament a domicili. El que et sigui més còmode!
Podràs accedir a la web per a comprar les 24 hores dels 365 dies de l'any. L'horari per als lliuraments és:
- Dimarts de 10:00 a 12:00h
- Divendres de 18:00 a 20:00h
- Dissabte de 12:00 a 14:00
Lliurem als codis postals: Alella, El Masnou, Teià, Vallromanes.
Pots triar recollida en botiga (gratuïta) o lliurament a domicili. En aquesta última, el preu és de 5,95€ (IVA inclòs).
Recorda que podràs comprar en tots els comerços de cada mercat pagant un sol enviament.
Volem que provis el nostre servei, així que et regalem les despeses de lliurament per a la primera comanda. Afegeix els productes al carret, registra't i fes la primera comanda sense despeses d'enviament.
Ens assegurem de comptar amb el millor servei de missatgeria perquè les teves comandes arribin en perfecte estat i en l'horari sol·licitat. Empreses expertes en logística amb molts anys d'experiència en el món dels lliuraments són nostres partners. Tot per a garantir-te el millor servei i garantir que els teus productes arribin en perfecte estat.
Cuidem molt bé dels teus productes ☺
Això dependrà de tu, nosaltres no demanem que se li doni propina a cap dels nostres missatgers. Però si creus que has rebut un gran servei no et direm que no :)
Quan pagues et donem l'opció de triar l'hora, verifica que sigui una hora en la que estiguis en el domicili. Si t’has equivocat ens pots avisar i contactarem amb el missatger per qualsevol canvi. També rebràs un mail amb tota la informació on pots verificar l'hora.
A més podràs deixar notes al missatger per a avisar de coses com “no serveix el timbre, trucar quan arribin” o contactar-nos en jocomproaalella.cat o per whatsapp.
Quanta més informació ens donis, més fàcil arribarem a destinació.
Entra a la botiga i veuràs el llistat dels seus productes amb els seus preus perquè puguis comprar-los directament. Si tens alguna pregunta o hi ha alguna cosa que no trobes, contacta amb la botiga mitjançant l'opció de whatsapp.
No hi ha comanda mínima. Però recorda que pots afegir tants productes de diferents comerços com vulguis… així que aprofita l'enviament i fes la teva compra setmanal.
Posa't en contacte amb el nostre servei d'Atenció al Client a jocomproaalella.cat o mitjançant whatsapp al més aviat possible. Pots cancel·lar una comanda fins a dues hores abans de l'hora que has triat per al lliurament. Passat aquest termini, la botiga ja té la comanda llesta, i tractant-se d'aliment fresc que pot requerir de tall i preparació, ja no podrem assumir la cancel·lació.
Les begudes alcohòliques només es podran servir a clients majors d'edat.
Si has rebut un mail de confirmació de comanda és que ja està confirmada la teva compra. Tan aviat a la botiga obri, ho prepararà, i si manca algun producte o hi ha canvi de preu, la botiga es comunicarà amb tu.
Els nostres missatgers et lliuraran la comanda segons la franja d'hora escollida. Recorda revisar l’historial de comandes on trobaràs tota la informació necessària.
¿Què ha passat? ¿Correspon al que vas acordar amb el comerç?
Ens agradaria que ens ho comuniquessis per a evitar situacions com aquesta en el futur. D'altra banda, qualsevol devolució o queixa sobre el producte es realitzarà directament en el comerç per part del consumidor.
Hauràs de contactar directament amb el comerç per a informar-te sobre les seves condicions i polítiques de devolució.
Ens esforcem per a complir els temps de lliurament… sabem que el teu temps és or!
No obstant això, a vegades hi ha imprevistos que escapen al nostre control. En tot cas, sempre que hi hagi algun incident te'l comunicarem mentre el resolem de la millor manera possible.
Dins de la pàgina de cada comerç veuràs l'opció de contactar per whatsapp. Això obrirà una pàgina de whatsapp en el navegador del teu ordinador, un canal de contacte directe entre tu i el botiguer. Allà podràs explicar-li com vols que prepari la teva comanda, consultar-li dubtes… o enviar-li la teva llista de la compra!
Les botigues reben tots els xats, ells els van contestant en funció del seu horari. No et preocupis, la botiga et contestarà al matí següent quan obri.
Dins del menú hauràs d'anar a Historial de comandes on podràs veure totes les teves compres. Ves a la botiga que vulguis avaluar i envia els teus comentaris. Les botigues, els altres clients i l'equip de jocomproaalella.cat agraïm molt saber la teva opinió.
El nostre sistema de pagament a través de la web és totalment segur. Per mitjà de la teva targeta de crèdit o dèbit que prèviament has donat d'alta en el teu perfil, podràs fer el pagament dels productes que vols comprar. Una vegada acceptada la teva targeta es tramitarà la comanda i els nostres missatgers el portaran a la direcció que ens has indicat. Acceptem totes les targetes de crèdit Visa, MasterCard i American Express.
Acceptem tot tipus de targetes de crèdit o dèbit ja siguin Visa, MasterCard o American Express. Els cobraments es fan en euros.
En tot moment, qualsevol recollida o tractament de dades realitzat pel Mercat a través d'aquest Marketplace compleix amb les estipulacions contingudes en el Reglament UE 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i en concret, amb el seu article 13, donant compliment als principis de licitud, lleialtat i transparència, a través de la següent Política de Privacitat.
Entra en la web i inicia sessió en el teu compte. Dins del teu perfil pots modificar tot el que creguis convenient. Per a qualsevol dubte, contacta amb el nostre servei d'Atenció al Client a info@jocomproaalella.cat .
La teva salut és molt important per a nosaltres. No obstant això, a essent la botiga qui prepara el producte, no tenim control sobre els ingredients que fan servir.
Per a això posem a la teva disposició la possibilitat de xatejar directament amb el botiguer via whatsapp a través de la web.
Et recomanem per a aquests casos contactar amb la botiga a través de whatsapp per a donar les teves especificacions.
El primer enviament és gratis. A més, si et registres podràs beneficiar-te de promocions especials!
Els codis promocionals no són acumulables, això vol dir que només podràs usar un alhora.
Quan arribes a la secció de pagament, sota el total hi ha un espai que diu “introdueix el teu codi aquí”. Hauràs d'escriure el codi i donar aplicar. Se't descomptarà l'import automàticament.
Una vegada aplicat, et recomanem que paris esment al total per a verificar que hagi estat aplicat correctament. Si tens qualsevol dubte de com fer-lo servir o si s’ha aplicat correctament, contacta'ns a info@jocomproaalella.cat o a través del nostre canal d'atenció al client via whatsapp.
Com expliquem abans, les promocions no són acumulables. Això vol dir si estàs aplicant una promoció de 10€ de regal no podràs fer ús del primer enviament gratuït. Hauràs de triar entre quina és la que més et convé aplicar.
Subtotal0.00€